dinsdag, oktober 24, 2006

Het trainingsschema indachtig ...

Langenberg en zoveel meer ...

Amai, hier ben ik dus terug ... terug van even weggeweest, ik moet dringend meer tijd besteden aan mijn blogje ...

Ben vorige week een conditietest gaan doen. Er stond voor het onafhankelijk ziekenfonds in Lokeren een lange wagen waar een hoop speciale fietsen in stonden in het gezelschap van 2 mooie jonge meiden die de gegevens via een kaartje overbrachten in hun laptop en toen vaststelden dat ik conditie 2 heb ... begin conditie 2 ! Dus wel op een schaal van 7 ! Tot overmaat van ramp waar 7 dus goed is ... Overgewicht .... ik woog zo'n 97.8 kilo en volgens mijn lengte mag dat dus eigenlijk maar 78 (zeven - acht) zijn ... Ondanks alle loopverrichtingen in het verleden. Ik heb een persoonlijk rapport meegekregen wat ik moet doen. k' Krijg 2.6 punten voor 10 minuten te lopen en zo moet ik per week in het begin 20 punten halen, nadien loopt dat op als ik in conditie 3 wil geraken. Ik zal op 28 december mezelf terug moeten laten testen. Dus ben ik van de week maar al eens een keertje gaan lopen. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar mijn gewicht staat nu terug op 94.7 ('t zal wel eerder met eten te maken hebben en de stress ..)