dinsdag, juli 25, 2006

Eventjes nog snel een printertje gaan leveren ...

Langenberg en zoveel meer ...

Nog even snel richting borgerhout om een printer/scanner/copierke, wat we tegenwoordig een all in one noemen te gaan leveren bij Anja D. Onderweg op de radio Q Music, een brandende vrachtwagen op de antwerpse ring, problemen in kruibeke amai ... ik dacht ik gaan daar uren over doen ... Maar neen hoor, ik ben een vrachtwagen tegengekomen die braaf in panne stond maar mooi op de pechstrook ... files ? Niet gezien ... Printerke geinstalleerd, was ik toch zeker een usb kabel vergeten in de doos te steken ... gelukkig had ik er nog eentje reserve in mijn wagen. Anja D. kan gerust zijn, ze kan haar fakturkes afdrukken ... Nadien nog wat gaan wandelen langs het water, de dag mooi afgesloten in goed gezelschap ...